Dostawy z Emma Market realizowane są na terenie Opola oraz w miejscowościach graniczących z Opolem.
Nie ma minimum kwotowego, od którego realizujemy zamówienia. Prosimy zapoznać się z kosztami dostawy przed złożeniem zamówienia.
Godziny dostaw:
08:00-20:00, od poniedziałku do soboty (z wyjątkiem świąt)
Aby zapewnić najwyższą świeżość produktów, zakupy dostarczamy samochodem z chłodnią.
Dostawy realizujemy następnego dnia po złożeniu zamówienia lub w dogodnym dla Klienta terminie.
Wyboru terminu dostawy dokonuje się w trakcie składania zamówienia.
W okresie przedświątecznym możliwe opóźnienia w dostawach, nie dłuższe niż do dwóch dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Jeśli nie będzie Cię w domu, gdy przyjedzie nasz kierowca, skontaktujemy się z Tobą, a jeśli odbiór nie będzie możliwy- umówimy inny termin dostawy.
Nie gwarantujemy wtedy, że kierowca będzie mógł dostarczyć zakupy tego samego dnia.
W przypadku konieczności zmiany terminu dostawy, prosimy o kontakt z obsługą sklepu.
KOREKTA/USUNIĘCIE ZAMÓWIENIA
Złożone zamówienie można skorygować bądź usunąć w momencie, gdy widnieje przy zamówieniu informacja „przyjęte do realizacji".
Aby dokonać zmian, należy zalogować się na swoje konto i następnie zmodyfikować zamówienie.
FAKTURA VAT
W przypadku chęci otrzymania faktury VAT wystawionej na firmę, prosimy aby przed złożeniem zamówienia wprowadzić niezbędne dane.
Nie ma możliwości skorygowania paragonu już po zrealizowaniu zamówienia. Nie ma możliwości wystawienia faktury VAT na część zamówienia.