Poniżej znajduje się informacja co zrobić w sytuacji gdy nie może się pani zalogować
W takiej sytuacji proszę zrealizować poniższe kroki:
- spróbować się zalogować
- jak to nie działa sprawdzić czy sklep działa w trybie incognito
- usunąć pamięć podręczną przeglądarki z plików sklepu Emmamarket i zalogować się ponownie
.
Problem z zalogowaniem się do sklepu
1. Proszę spróbować zalogować się na stronie logowania do sklepu
https://emmamarket.pl/logowanie
- proszę sprawdzić czy mail jest wpisany prawidłowo
- zobaczyć czy hasło jest wpisane prawidłowo

Po zalogowaniu powinniście państwo zostać przekierowani na stronę główną sklepu a w menu koło koszyka powinno być widać link Moje konto.

Logowanie nadal nie działa wtedy:
.
Tryb incognito
Jeżeli nie udało się zalogować proszę spróbować zrealizować logowanie w trybie incognito przeglądarki.
Klikamy prawym klawiszem myszki (lub touchpada) i wybieramy z menu:

Proszę spróbować zalogować się na stronie logowania do sklepu
https://emmamarket.pl/logowanie
Jeżeli ta metoda zadziała to można korzystać z trybu incognito tub wykonać wyczyszczenia pamięci podręcznej przeglądarki - jak poniżej:
.
Czyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki
Prawdopodobną przyczyną problemu logowania / blokady koszyka jest błąd w plikach podręcznych przeglądarki.
Dlatego rekomendujemy wyczyszczenie plików strony Emmamarket.
1. Wybierz ikonę przy adresie

2. Kliknij jak niżej PLIKI COOKIE I DANE WITRYN

3. Wybierz ZARZĄDZAJ DANYMI WITRYN NA URZĄDZENIU

4. Klikamy ikonę KOSZ
4. 
Teraz proszę się zalogować https://emmamarket.pl/logowanie
Jeżeli chcą Państwo złożyć zamówienie jako gość - należy użyć innego adresu e-mail niż dotychczas stosowany