1. Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?
Tak. Złożenie zamówienia jest możliwe bez rejestracji. Jednak warto pamiętać, że niezarejestrowany klient nie ma możliwości weryfikacji historii swoich zamówień.
2. Co jeżeli zamówienie klienta wynosi 300 zł a różnice w produktach wagowych spowodują, że ostateczne zamówienie będzie poniżej 300 zł, czy pokrywa koszt dostawy?
Nie. Jeżeli zamówienie wynosi 300 zł nie jest liczony koszt dostawy. Nawet jeżeli okaże się, że brakuje innych produktów mocno weryfikujących koszt zamówienia, kosz dostawy nie zostanie doliczony. Pod uwagę jest brana końcowa kwota składanego zamówienia.
3. Co jeżeli klient zamówi towar, który nie jest dostępny?
W razie wystąpienia braku zamówionego towaru, sprzedawca poinformuje o tym fakcie klienta przed realizacją zamówienia. Wówczas klient ma prawo do rezygnacji z całości zamówienia. Sprzedawca może zaproponować inny, podobny produkt.
4. Czy klient może otrzymać fakturę VAT?
Tak. Przed złożeniem zamówienia klient może wypełnić dodatkowo dane wymagane do wystawienia faktury VAT.
5. Czy zarejestrowany klient może podawać różne adresy dostawy?
Tak. Zarejestrowany klient może dodawać adresy dostawy, zostają one również zapamiętany.